loading...
تفریح و سرگرمی
Navid بازدید : 46 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

حیف نون به غضنفر میگه بیا پنیر و انگور بخوریم
غضنفر نه اسهال دارم
حیف نون ای بابا اونو بعدا می خوریم

****************

کليپسوف چیست ؟!؟
.
.
.
.
کليپسوف به زمانى گفته ميشه که کليپسى در مدار زمين ، بين خورشيد و ماه قرار بگيره و قسمتى از ماه براى مدتى تاريک بشه
اینم یه مطلب علمی...عمرا اگه میدونستید

*****************

دختر خانمای عزیز!
درسته گفتن سرسنگین باشین،ولی بخدا منظورشون با کلیپس نبوده ها :)))

*****************

دختره متولد ۱۳۷۸ استاتوس زده:
فاز خودکشی گرفتم سنگین، دعا کنید اجرا نکنمش!
فکر کنم داداش کوچیکش دفتر مشقشو خط خطی کرده...

*******************

دختر :بابا من دارم میرم هیءت
بابا :باشه دخترم ولی به هیءت بگو زود بیارتت خونه |:

******************

.قبل از ازدواج خيلى خوب فكر كنيد

.

.

.بعد از ازدواج ديگه اصلا فكر نكنيد چون اگر به توصيه اول خوب توجه ميكردى الان كارت به اينجا نميكشيد سرتو بنداز پائين زندگيتو بكن ديگه اتفاقيه كه افتاده

**********************

یادش بخیر یه زمانی اسمِ تابستون میومد یاده گیلاسو هندونه و... اینا میوفتادم...
الان ساپورت همه چیو عوض کرده

*********************

برای اولین بار در تاریخ وب نویسی.دارم براتون یه پست 3D میزارم
"D D D"
خواهش میکنم تشویق نکنید :))))

********************

تجربه ثابت کرده هر وقت مامانم نشسته داره
فک میکنه من باید بدون هیچ سوالی به صورت داوطلبانه برم بگم:
مامان غلط کردم دیگه تکرار نمیشه!

********************

بابام داشت با عصبانیت نصیحتم می کرد منم داشتم چایی میخوردم
یه دفعه گفت تو چیکاره ای ؟
منم با جدیت تمام چاییو بهش نشون دادم گفت : من یک کاپیتان هستم
هیچی دیگه 4 روزه به لطف مادرم تو راهرو میخوابم!

*************************

به یارو میگن پسرت رکورد شکونده میگه گه خورده من که پولش رو نمیدم!

************************

خوش باشید !!!! :)))


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبلاگ ما خوش امدید ما در این وبلاگ سعی میکنیم مطالب سرگرم کننده ای بزاریم،امیدواریم لذت ببرید ! لطفا با توجه به لیست موضوعات سایت وارد مطالب مورد علاقه ی خود شوید ! با تشکر از همه !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید درباره ی کدوم موضوع بیشتر مطلب بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 551
  • بازدید کلی : 13,407